ber

Alla inlägg under oktober 2012

Av anna g - 29 oktober 2012 14:00

ja höll i sådär 20 sekunder.

tur att jag inte började gråta då

efteråt känner jag mig ledsen

aldrig få uppleva. saknar.

gör ont.


jag har syskonbarn, men hålla barnvagn händer inte.

knappt hålla själva bebisen.


sitter i min rullstol. därför ej köra.

men annars? kan jag inte bara få sitta och hålla?

så dumt.

Av anna g - 26 oktober 2012 18:12

Ganska mycket skönt att skriva här.

Anonymt. Ingen vet om mig. Behöver veta.

Men Du vet Gud. Tack!


Jag är rädd. För framtiden. vad som ska hända.

lite besviken är jag också. inte på dig. aldrig!


lite mina klasskompisar. osäker på om jag orkar.

men en gång till ska väl gå.


att sluta skulle va lite som att ge upp,

men jag känner ärligt nu att det inte riktigt ger

det som jag trodde.  fast det kanske beror mest 

på mig själv. 


hjälp mig göra rätt. led mig så som du tänkt.

jag ber. i Jesu namn. tack att du hör.

Ovido - Quiz & Flashcards